Metamorfoze

N-am stiut ca ele se produc atit de spontan. schimbarile astea ii fac pe unii sa se intrebe: “e persoana pe care am stiut-o?, e cea de altadata?, puternica, cu scopuri bine determinate, valori non-conformiste, care stie ce vrea de la viata? e ea sau numai umbra ei?
doare cind auzi: “te stiam tare, acum nu te mai recunosc, fugi de tine, de ceea ce simti”. metamorfozele te arunca in alte oceane si daca nu poti innota – pa si pusi! de ce sa te mai zbati in apele care se evapora? in care nu mai exista nimic, si totusi exista totul – rod al subconstientului tau. ar fi bine daca nu am mai avea constient, atunci visele noastre nu ar intilni bariere in procesul de realizare si nu am fi supusi unor metamorfoze atit de radicale si nu am vrea sa evadam, sa uitam. dar totusi ele se petrec. poate foarte repede la unii sau f incet, uimindu-ne, facindu-ne sa ne mai oprim, dar nu pentru a reveni la ceea ce eram, doar pentru a constata…

This entry was posted in Altele. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

